Coșul este gol.

Nici-un autovehicul nu se află in garaj.

Nici-un accesoriu nu se află la favorit.

  • Romania flagAi nevoie de ajutor?Contacteaza-ne la:
  • Ukraine flagПотрібна допомога?Зв’яжіться з нами:
  • +40 317 133 333

Raport de sustenabilitate Autoklass

 03 Ianuarie 2023

Anul 2021 a fost foarte important pentru noi. Acest lucru poate fi observat și în cel de-al treilea raport de sustenabilitate întocmit, ce include informațiile nefinanciare ale companiei pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2021. Raportul a fost creat în conformitate cu Standardele GRI - Opțiunea Core, și acoperă informații cu privire la impactul economic, social și de mediu al companiei pentru ultimii trei ani.

Ce a însemnat anul 2021 pentru Autoklass

Una din principalele noastre preocupări este în continuare îmbunătățirea serviciilor. Așadar, în 2021, am continuat să investim şi să dezvoltăm servicii personalizate, la înalte standarde calitative – am deschis cel de-al 8-lea centru de vânzări autovehicule rulate la Cluj-Napoca. Am asigurat mobilitatea clienților noștri cu ajutorul unei flote de peste 100 de autovehicule, am oferit asistență rutieră 24h, am extins programul de lucru cu schimbul doi, având parteneriate cu companiile de asigurare. Am continuat să investim în Autoklass Chitila - cel mai mare şi mai modern centru auto din sud-estul Europei şi primul centru de service autovehicule avariate din Romania certificat de producătorul Mercedes-Benz. Implementăm conceptele Express Service şi Dual Service care permit preluarea şi executarea cu prioritate a solicitărilor pentru lucrări de mentenanță (revizii). Propriul nostru Call Center a devenit funcțional, ocazie cu care am reușit să îmbunătățim comunicarea cu clienții, să preluăm și să procesăm rapid toate tipurile de solicitări.

Am continuat să aplicăm principiile Kaizen şi să alocăm toate resursele necesare pentru îmbunătățirea continuă a proceselor noastre, am demarat cel mai impresionant şi de anvergură proiect – implementarea standardelor MAR 2020 și AMG la Autoklass Pipera, am adus universul Mercedes-Benz în fața publicului larg prin proiectul Pop-Up Store. Pe parcursul anului 2021, am continuat implementarea strategiei de digitalizare și am continuat să promovăm noile modele plug-in hybrid și electrice Mercedes-EQ. În cele 28 de evenimente de testare organizate, în cadrul unor expuneri, parteneriate și campanii de promovare online, am reușit să aducem beneficiile utilizării noilor modele EQ în atenția a peste 5 milioane de oameni, care au accesat campaniile sau au participat la evenimentele noastre.

Redăm pe scurt reperele anului 2021:

  • Am crescut producția de energie electrică din surse regenerabile cu 60% (378 MW h în 2021 faţă de 221 MWh în 2020) și vom continua investițiile până la obținerea independenței energetice în 2023.
  • Am construit o rețea cu 48 stații de încărcare (cu 31 de stații mai multe față de 20). Vom continua extinderea rețelei și vom conecta multe dintre stații în aplicații publice pentru a le face accesibile tuturor utilizatorilor de autovehicule electrice.
  • Am dublat numărul autovehiculelor electrice utilizate în flota proprie, în prezent, aproximativ 40% sunt autovehicule electrice și hybrid.
  • Am crescut numărul de autovehicule electrice, hybrid şi plug-in hybrid vândute în 2021 cu 70% față de anul 2020, iar ponderea acestor produse în totalul vânzărilor noastre a crescut de la 6% în 2020 la 13% în 2021.
  • Am implementat măsuri pentru reducerea cantității de deșeuri menajere, am sortat mai bine, am ales cu grijă materialele, ne-am schimbat anumite obiceiuri, am implementat sisteme noi. Am reușit, astfel, în 2021 față de 2020, să reducem cu 9% cantitatea de deșeuri trimise la groapa de gunoi în contextul creșterii volumului de activitate.
  • Am dublat valoarea investițiilor în comunități prin intermediul parteneriatelor cu Asociația Tăşuleasa Social – în proiectele Via Transilvanica, Camionul de Crăciun şi în campanii de împăduriri, cu Asociația Reality Check, Asociația OvidiuRo, Asociația ProVita, Echipa Națională de Fotbal a României, Club Sportiv BC CSU Sibiu, Universitatea Cluj.
  • Am continuat programul de Școala Duală, implicându-ne în formarea viitorilor profesioniști. Jumătate dintre tinerii pregătiți de noi în anul 2021, au ales să rămână în echipa Autoklass.
  • Am oferit peste 3200 de ore de instruire profesională angajaților noștri, astfel încât să asigurăm actualizarea cunoștințelor tehnice şi a aptitudinilor practice, dobândirea cunoștințelor referitoare la noile modele, tehnologii şi softuri, cu scop de a crește calitatea serviciilor noastre.
  • În relațiile cu angajații, clienții, furnizorii și partenerii continuăm să ne asigurăm că sunt respectate principiile de etică în afaceri, integritate, concurență, legalitate, drepturile omului, protejarea datelor cu caracter personal.


Vă invităm să descoperiți în Raportul de Sustenabilitate Autoklass 2021 care au fost realizările, acțiunile și planurile noastre pentru a ne aduce contribuția la crearea unui viitor mai bun și sustenabil pentru generațiile viitoare, la creșterea responsabilității față de planetă și mediu: Link

AUTOKLASSSUSTENABILITATEEMISIIREDUCERE EMISII
Citeste si
Vezi oferta pe CEL.ro