Coșul este gol.
Nici-un autovehicul nu se află in garaj.
Nici-un accesoriu nu se află la favorit.
Coșul este gol.
Nici-un autovehicul nu se află in garaj.
Nici-un accesoriu nu se află la favorit.
Anul 2021 a fost foarte important pentru noi. Acest lucru poate fi observat și în cel de-al treilea raport de sustenabilitate întocmit, ce include informațiile nefinanciare ale companiei pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2021. Raportul a fost creat în conformitate cu Standardele GRI - Opțiunea Core, și acoperă informații cu privire la impactul economic, social și de mediu al companiei pentru ultimii trei ani.
Una din principalele noastre preocupări este în continuare îmbunătățirea serviciilor. Așadar, în 2021, am continuat să investim şi să dezvoltăm servicii personalizate, la înalte standarde calitative – am deschis cel de-al 8-lea centru de vânzări autovehicule rulate la Cluj-Napoca. Am asigurat mobilitatea clienților noștri cu ajutorul unei flote de peste 100 de autovehicule, am oferit asistență rutieră 24h, am extins programul de lucru cu schimbul doi, având parteneriate cu companiile de asigurare. Am continuat să investim în Autoklass Chitila - cel mai mare şi mai modern centru auto din sud-estul Europei şi primul centru de service autovehicule avariate din Romania certificat de producătorul Mercedes-Benz. Implementăm conceptele Express Service şi Dual Service care permit preluarea şi executarea cu prioritate a solicitărilor pentru lucrări de mentenanță (revizii). Propriul nostru Call Center a devenit funcțional, ocazie cu care am reușit să îmbunătățim comunicarea cu clienții, să preluăm și să procesăm rapid toate tipurile de solicitări.
Am continuat să aplicăm principiile Kaizen şi să alocăm toate resursele necesare pentru îmbunătățirea continuă a proceselor noastre, am demarat cel mai impresionant şi de anvergură proiect – implementarea standardelor MAR 2020 și AMG la Autoklass Pipera, am adus universul Mercedes-Benz în fața publicului larg prin proiectul Pop-Up Store. Pe parcursul anului 2021, am continuat implementarea strategiei de digitalizare și am continuat să promovăm noile modele plug-in hybrid și electrice Mercedes-EQ. În cele 28 de evenimente de testare organizate, în cadrul unor expuneri, parteneriate și campanii de promovare online, am reușit să aducem beneficiile utilizării noilor modele EQ în atenția a peste 5 milioane de oameni, care au accesat campaniile sau au participat la evenimentele noastre.
Vă invităm să descoperiți în Raportul de Sustenabilitate Autoklass 2021 care au fost realizările, acțiunile și planurile noastre pentru a ne aduce contribuția la crearea unui viitor mai bun și sustenabil pentru generațiile viitoare, la creșterea responsabilității față de planetă și mediu: Link