Coșul este gol.

Nici-un autovehicul nu se află in garaj.

Nici-un accesoriu nu se află la favorit.

  • Romania flagAi nevoie de ajutor?Contacteaza-ne la:
  • Ukraine flagПотрібна допомога?Зв’яжіться з нами:
  • +40 317 133 333

Autoklass inaugurează primul showroom concept MAR20X din România, în parteneriat cu Mercedes-Benz România

 10 Martie 2023

Autoklass și Mercedes-Benz România au inaugurat, în premieră în țara noastră, primul showroom construit conform conceptului MAR20X. Autoklass Center este primul Partener Autorizat Mercedes-Benz care a realizat o astfel de investiție în România, oferind astfel Clienților și Partenerilor o experiență de brand unică, fiind aliniată conceptului de lux modern promis de Mercedes-Benz. 


MAR20X este un concept prin care se dorim să creăm tuturor celor care ne calcă pragul o experiență unică, rafinată și elegantă. Clienții care interacționează cu membrii echipelor noastre de vânzări și servicii post vânzare sunt întâmpinați în același mod de către colegele noastre Star Assistant si Service Assistant într-un spațiu impresionant, luxos, modern, digitalizat, beneficiind de consultanță specializată și de soluții personalizate pentru toate tipurile de solicitări.


“ În acest an special pentru noi, în care sărbătorim 20 de ani de la înființarea Autoklass, suntem încântați să oferim clienților noștri o nouă experiență exclusivistă, construită pe valorile comune Autoklass și Mercedes-Benz, reconfirmând angajamentul nostru de a fi Official Home of Mercedes-Benz în România.

Ne bucurăm că astăzi Autoklass este locul în care Clienții, Partenerii și întreaga noastră echipă se simt Acasă, profesional vorbind.

Datorită dezvoltării conceptului de ospitalitate, empatiei, flexibilității, seriozității, disponibilității noastre permanente și tuturor sistemelor cu ajutorul cărora comunicam permanent, inclusiv din perspectiva digitalizării, astăzi ne bucuram de încrederea cu care ne investesc Clienții și Partenerii noștri. Consideram ca evoluția si succesul companiei noastre se datorează parteneriatului pe care l-am dezvoltat pe termen lung cu Clienții și Partenerii noștri cărora le mulțumim pentru că sunt alături de noi.

Pentru că luxul înseamnă timp, iar timpul este prețios pentru fiecare dintre clienții noștri, am adăugat portofoliului nostru, începând cu anul 2021, compania de închirieri autovehicule și autorulote, Axis – Mobility & Holiday. Aceasta operează peste 200 de autovehicule premium în București și în celelalte locații din țară, oferind servicii de închirieri pe termen scurt sau lung și servicii de închiriere cu șofer la cele mai înalte standarde.  

Investim permanent în sustenabilitate, iar fiecare Client si Partener poate să contribuie la conservarea și salvarea mediului alături de noi. Obiectivul nostru este ca până la finalul anului 2023 să devenim independenți din punct de vedere energetic, asigurându-ne necesarul de energie electrică prin sisteme fotovoltaice montate pe clădiri. În acest sens am început înlocuirea sistemelor de încălzire clasică cu sisteme de încălzire cu energie electrică, încălzirea cabinelor de vopsit cu panouri endotermice și continuam prin implementarea altor masuri suplimentare. 

Încurajăm achiziția de autovehicule electrice și plug-in hybrid, fiind primul dealer auto care a pus bazele unei rețele de stații de încărcare electrică, în 2017. În acest moment, aceasta include 70 de stații de încărcare, din care 14 cu alimentare in curent continuu. 

Suntem implicați în proiecte umanitare, de mediu, ne străduim sa susținem comunitățile locale, sa fim alături de comunități defavorizate și de oameni aflați în dificultate, sa creăm un impact pozitiv și sa ne aducem si noi contribuția acolo unde este nevoie.

Mulțumim tuturor membrilor echipei noastre care fac posibil sa atingem un nivel de performanță care sa susțină dezvoltarea companiei noastre si implicit, investițiile noastre. 

Mulțumim Mercedes-Benz România pentru 22 de ani de colaborare și de susținere a business-ului nostru!”, a declarat Daniel Grecu, Director General Autoklass. 

“În timp ce lumea auto se schimbă, noi rămânem fideli ADN-ului nostru ca deschizători de drumuri - reinventarea proceselor din spatele inovațiilor este ceea ce am urmărit întotdeauna. Este ceea ce ne-a impulsionat încă de la început și ceea ce ne-a ajutat să navigăm și să inovăm această industrie. Cum transpunem acest lucru în noua realitate? Ne-am angajat nu doar să îmbunătățim status quo-ul, ci și să îl schimbăm, dincolo de a crea cele mai dorite autovehicule. Nu suntem doar o companie auto, ci lăsăm ca inovația și obiectivele noastre clare să vorbească despre promisiunea Mercedes-Benz, iar acest nou model de retail primește clienții în universul luxului modern, oferindu-le sentimentul de apartenență la ceva special”, a completat Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România.


Un model orientat către client: principiile de bază ale MAR20X

“Călătoria” fiecărui client de vânzări începe în parcarea exterioară. De aici, acesta este ghidat în mod intuitiv spre zona de bun venit din showroom unde este întâmpinat într-o manieră proactivă de colega noastră Star Assistant, care va solicita mai multe informații despre cum putem fi de folos. În cazul în care clientul are o programare, Consultantul vânzări responsabil este notificat cu privire la sosirea acestuia. Pentru clienții care nu au o programare prealabilă, Star Assistant-ul va aloca clientul celui mai potrivit consultant disponibil, în funcție de obiectivul vizitei: vânzări autovehicule noi, vânzări autovehicule rulate sau servicii post-vânzare. Ulterior, clientul va fi însoțit în zona de așteptare. Pentru a face timpul de așteptare cât mai plăcut posibil, zona de cafenea si magazinul de accesorii sunt situate in imediata vecinătate a zonelor de așteptare. 

Arhitectura, utilizarea elementelor media și procesele din showroom sunt privite ca parți integrate ale unui concept unitar, menit sa creeze o experiență exclusivistă, unica, personalizata, în care fiecare proces este asignat unui specialist.

Procesul de vânzare este conceput pentru a optimiza experiența clientului, este centrat pe beneficii si pe îndeplinirea tuturor cerințelor explicite sau implicite ale clientului. Consultanța în vederea achiziției poate fi efectuată în mod staționar sau în mișcare. Conversațiile specifice procesului de vânzare pot avea loc lângă autovehicul, lângă un ecran digital, in camerele de configurare sau în zona de lounge.

Procesele post-vânzare sunt elementele de bază ale conceptului MAR20X și sunt esențiale pentru a genera experiențe care sa depășească așteptările clienților noștri.

La sosirea în parcarea locației, un sistem inteligent ghidează clientul care are o programare la service către service-lobby cu ajutorul unor camere, indicatoare și bariere. Consilierul service este notificat prin intermediul aplicației Match Maker ca a sosit clientul programat și se îndreaptă spre service lobby pentru a întâmpina clientul si a prelua Cheile autovehiculului. Consilierul de service însoțește clientul în zona de așteptare. Informațiile de pre-diagnosticare sunt înmânate unui membru al echipei service din back office, care le procesează și pregătește o ofertă de servicii. Consultantul de service primește oferta pe tableta și o analizează împreuna cu clientul, folosind Media Consulting pentru a prezenta în detaliu toate lucrările ce urmează a fi executate. Clientul își dă acordul pentru efectuarea lucrărilor. Consultantul de service discută soluția de mobilitate (mașina de înlocuire) potrivită pentru client, întocmește documentele necesare si preda clientului autovehiculul de înlocuire. Clientul părăsește sediul reprezentanței si va reveni după ce Consultantul ii comunica finalizarea lucrărilor solicitate.


 

 Integrarea elementelor media: acestea extind posibilitățile prin care consultanții pot explica aspectele tehnice ale produselor și susțin o abordare orientată către client, prin conturarea unei experiențe unice. Procesul de consultanță este realizat prin tehnologii mobile, de la primirea clienților, la configurarea autovehiculului dorit.

 

·       Format modular: alegerea locului de consultanță este flexibilă la nivelul zonei dedicate din showroom, în funcție de funcția dorită – consultanță pentru vânzare sau servicii pentru clienți, în funcție de nevoile acestora;

 

·       Procese îmbunătățite și o nouă abordare a echipei de vânzări: consultanții au parte de un rol mai bine definit, pentru a lua în calcul particularitățile fiecărui client. Aceștia au parte de un spațiu comun, fără locuri predefinite și restricții, pentru a se adapta noului flux de interacțiune cu clienții;

 

·       Recepție proactivă și un proces cursiv de consultanță: fiecare client este întâmpinat de un Star Assistant care are rolul de a-l pune în legătura cu un consultant potrivit pentru cerințele acestuia;

 


Punctele de contact ale showroom-ului MAR20X

Funcționalitățile principale ale zonelor de contact cu clienții în noul tip de showroom sunt organizate pe mai multe puncte de contact. Acestea sunt, la rândul lor, împărțite în mai multe tipuri de activități:

 

1.     Zona de primire a clienților:

 

2.     Zona de consultanță pentru produse și servicii:

 

3.     Zona de expunere a vehiculelor:

 

4.     Zona de predare a vehiculelor:

 

5.      Zona de magazin:

 

6.     Zona de service lobby:

 

Noul concept de showroom este încă un pas pe care Mercedes-Benz îl face în misiunea sa de a fi mai mult decât un producător auto, ci o companie de tehnologie inovatoare, care setează noi standarde pentru clienții săi. Mai mult, regândirea modelului de retail offline completează direcțiile strategice ale Mercedes-Benz de a oferi experiența luxului modern, accesibil clienților, prin lansarea locală a showroom-ului online.

 

AUTOKLASSMERCEDES-BENZMERCEDES-EQ
Citeste si
Vezi oferta pe CEL.ro